Waardering van Viattence, Thuiszorg Heerde - Heerde op 16 oktober 2017 interview

7.0

Als de medewerkers komen, dan hebben ze nooit veel tijd. Ze komen gehaast over en dat vindt mijn man niet zo prettig. De medewerkers zijn verder soms een beetje betuttelend naar mijn man toe en dat vindt hij wat minder leuk. Hij voelt zich dan een klein kind. Ze zeggen bijvoorbeeld dat zijn ontbijtje als klaar staat, terwijl hij dat zelf wel weet. Mijn man vindt het prettig als hij weet wie er komt en dat geeft men altijd netjes door. Op het laatste moment wordt er toch wel eens gewisseld en dat vindt hij wat minder leuk. De medewerkers vind ik niet altijd deskundig. Soms moet mijn man bijvoorbeeld aangeven wat ze precies moeten doen. Hij vindt het vervelend dat ze dingen niet weten of dat ze dingen vergeten te doen. De medewerkers letten wel goed op zijn gezondheid. Ik vind ze alert. Mijn man heeft bijvoorbeeld last van duizelingen. De medewerkers lopen dan altijd wel even met hem mee. Dat vind ik goed. De laatste tijd krijgt mijn man veel wisselende medewerkers om de zorg te verlenen. Dat vindt hij niet zo leuk, omdat hij gewend is aan de vaste gezichten. Zij weten ook precies wat er gedaan moet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.