Waardering van Viattence, Thuiszorg Heerde - Heerde op 30 oktober 2017 interview

8.3

De omgang met de medewerkers vind ik erg goed. Ze zijn heel persoonlijke betrokken en ze doen soms meer dan ze hoeven te doen. De medewerkers geven mijn moeder ook adviezen en deze worden ook met mij besproken. Ik vind de medewerkers deskundig, omdat ze meteen zien als er iets aan de hand is met mijn moeder. Bij enige twijfel zoeken ze contact met een deskundige of een arts. Ik vind ze ook alert. Mijn moeder heeft wondroos en de medewerker gaf aan dat ze vindt dat dit probleem wat vaker bekeken moet worden. Ze heeft geregeld dat er vaker iemand komt kijken. De zorg wordt verleend door een vaste groep van medewerkers en dat vindt mijn moeder prima. Ze begrijpt dat er niet altijd dezelfde medewerker kan komen. Vanuit de organisatie geeft men aan dat ik altijd kan bellen. Dat vind ik fijn. Ze geven ook aan dat mijn moeder ook meer zorg kan krijgen, maar dat wil mijn moeder nog niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.