Viattence, Thuiszorg Heerde

Thuiszorg

Korte Veenteweg 9 C 8161 PC Heerde
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, Thuiszorg Heerde - Heerde op 10 maart 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Psychische problemen

het team van de thuiszorg van Viatence Heerde heeft mijn moeder hele fijne en goede zorg geboden, aangezien zij zeer zorgmijdend is. Bij de vorige thuiszorgorganisatie werden er geen stapjes vooruit gezet, vandaar onze keuze voor Viatence Heerde. Met dit professionele team, die inleving heeft in de situatie van mijn moeder, is het gelukt om stapje voor stapje met vaste medewerkers een doel te bereiken. Het vertrouwen te winnen, en door veel tijd en moeite haar op een fijne manier te helpen. Wij kunnen niet anders zeggen dan Top Organisatie met een geweldig team.

Reactie van/namens Thuiszorg Viattence, Thuiszorg Heerde - Heerde

Goedendag, wat goed om te horen dat de zorg voor uw moeder zo goed is ontvangen. Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze waardering. Dat waarderen we! We zullen de complimenten doorgeven aan onze thuiszorgmedewerkers in Heerde. Een hartelijke groet namens alle medewerkers van Viattence.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.