Viattence, Thuiszorg Heerde

Thuiszorg

Korte Veenteweg 9 C 8161 PC Heerde
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, Thuiszorg Heerde - Heerde op 21 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik heb wel eens problemen met afspraken. Ik geef het bijvoorbeeld goed door, maar dan komen ze dit niet na. Ze komen wel met een excuus. Maar ik blijf het vervelend vinden. Als ze komen, dan maken we even een praatje. Ik kan overal over praten. Ze benaderen mij ook goed. Ik vind het wel gezellig. Ik heb ze niet nodig om mijn kwaliteit van leven te verbeteren. Ik kan merken aan de gesprekken die wij hebben, dat ze deskundig zijn. Maar dit is wel verschillend en hangt af van wie het is. De één is zo weg en de ander blijft nog even zitten om een praatje te maken. Als ik mij niet goed voel, dan zeg ik dat. Daarom komen ze even in de morgen, om te kijken of het goed met mij is. De medewerkers wisselen. Maar over het algemeen zijn het medewerkers die ik zo nu en dan zie. Ik vind dit niet erg, omdat ze toch regelmatig bij mij komen. Ze kennen mij ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.