Waardering van Viattence, Thuiszorg Heerde - Heerde op 18 oktober 2017 interview

8.2

We hebben twee keer in de week hulp bij het douchen. Ze kunnen niet altijd op tijd komen, maar daar kunnen ze niets aan doen. Dan loopt het bij andere cliënten uit. Als het heel erg uit loopt dan worden we op de hoogte gesteld. We worden altijd heel erg correct behandeld. De medewerkers zijn altijd efficiënt en meelevend bezig. Alles gaat in onderling overleg. Als we iets buiten de deur hebben, dan kan dat anders geregeld worden. Het is een gemengd gezelschap en de ervaren medewerkers begeleiden sommige andere medewerkers. Zo steken ze in goede zin wat van elkaar op. Daar zijn we heel tevreden over. Veranderingen in de gezondheid worden opgemerkt en daar wordt goed mee omgegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.