Viattence, Thuiszorg Vaassen

Thuiszorg

Brunholdplaats 5 8171 VA Vaassen
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, Thuiszorg Vaassen - Vaassen op 24 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik krijg. De medewerkers gaan heel plezierig met mij om en ze benaderen mij vriendelijk. Ze nemen de tijd voor mij, ze raffelen het niet af. Ik ben heel blij met ze. De medewerker komt altijd op de tijd zoals is afgesproken, dat is helemaal perfect. Ik vind het fijn zoals de hulp gegeven wordt, echt, ik ben heel blij met hen. Na mijn operatie hebben ze mij heel vakkundig en perfect geholpen. Ze houden mijn gezondheid zeer zeker in de gaten en ze handelen daar ook naar. Ik heb altijd een vast team dat mij de zorgverlening geeft en dat vind ik heel fijn. Zij weten daardoor heel goed hoe ze mij moeten helpen en ik hoef nooit uit te leggen hoe ik geholpen wil worden. Je leert elkaar ook kennen en dat is prettig in de omgang. Omdat ik heel blij ben met de mensen die hier over de vloer komen, zou ik deze zorgverlener zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Vaassen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.