Waardering van Viattence, Thuiszorg Vaassen - Vaassen op 18 oktober 2017 interview

Ik vond de medewerkers heel proactief. Als we iets hadden besproken, dan was dat duidelijk. We hoefden niets meer te vragen. Ze maakten ook onderling afspraken, die goed werden nagekomen. De medewerkers gingen met veel aandacht en respect met mijn vader om. Zo spraken ze hem als eerste aan en daarna pas mijn moeder of mij. Dat vond ik respectvol, want mijn vader was de man om wie het ging. Als ze mijn vader erg afwezig vonden, dan kwamen ze ´s middags nog een keer terug. Dat vond ik zeer zorgzaam. Ik vond het een goed team met niet teveel wisselingen. Er kwam ook een stagiaire mee, maar die deed het erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Vaassen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.