Waardering van Viattence, Thuiszorg Vaassen - Vaassen op 17 oktober 2017 interview

7.3

Ik zie dat het praatje dat mijn moeder krijgt en de belangstelling die ze voor mijn moeder hebben door mijn moeder erg gewaardeerd wordt. Mijn moeder is ook blij als ze er zijn en dat vertelt ze de medewerkers ook. Ze vragen hoe het met haar gaat. Ze nemen de tijd voor haar. Ik heb toegang tot het cliëntenportaal en hierin kan ik de rapportage lezen. Ik lees dan bijvoorbeeld dat de medewerker rapporteert dat er goed opgelet moet worden dat de medicatie toegediend wordt. De medicijnen vergeten ze namelijk weleens te geven en dat vind ik een beetje slordig. De medicijnen moeten op bepaalde momenten ingenomen worden. Ik vind dat je deskundig bent als je begrijpt wat de gevolgen zijn als mijn moeder haar medicatie overslaat. De een is hierin alerter dan de ander vind ik. In de vakantieperiode is het wisselend qua personeel, maar over het algemeen heeft ze dezelfde medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Vaassen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.