Waardering van Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Gouda Binnenstad - Gouda op 22 juli 2019 interview

5.6
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is jammer dat we teveel vreemde gezichten over de vloer krijgen. Ze zijn niet meer te tellen, maar toch zijn ze allemaal sympathiek. Indien mogelijk dan zou ik willen dat ze het bed of douche netjes achterlaten. Waar ik zeer tevreden over ben, is dat men altijd genegen is om vroeger te komen, bijvoorbeeld als ik met de Zonnebloem meega. Vaak krijg ik hulp bij kleine karweitjes.

Reactie van/namens Thuiszorg Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Gouda Binnenstad - Gouda

geplaatst op 25 juli 2019

Ook wij van team Binnenstad vinden het jammer dat er zoveel gezichten over de vloer komen bij onze cliënten. Wij doen ons best dit te beperken, maar zeker in vakantieperioden is dit helaas niet altijd haalbaar. We zijn blij dat u tevreden bent over onze flexibiliteit en het aanpassen van onze werktijden zodat u een fijne dag met de Zonnebloem heeft en dat we voor u kleine karweitjes kunnen doen.

Bent u of werkt u voor Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Gouda Binnenstad? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.