Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Gouda Binnenstad

Thuiszorg

De Baan 325 2801 ZW Gouda
Deze locatie is onderdeel van Vierstroom Zorg Thuis

Waardering van Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Gouda Binnenstad - Gouda op 4 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze zijn niet altijd op tijd. Maar meestal komt mij dat wel goed uit. Ik vind dit niet zo een probleem. Ze gaan prima met mij om. Ze spreken mij altijd aan met u. Ik vind dit heel prettig. De manier waarop ze met mij omgaan, heeft invloed op de kwaliteit van mijn leven. Ze gaan beleefd en leuk met mij om. Ik heb wel de indruk, dat ze deskundig zijn. Dit merk ik aan, hoe ze met mij omgaan. Ze weten mij ook uit te leggen, waarom ze iets doen. Maar ook dat ik zelf dingen moet doen. Ik heb altijd een stoel in de douche staan. Soms staat de stoel er niet, dan vraag ik of ze de stoel in de douche willen zetten. Ze drogen mij ook goed af, op de plekken waar ik niet bij kan. Ze letten goed op, wat ik kan en niet kan. Vervolgens passen ze zich aan. Ik krijg meestal wel vaste medewerkers. ik vind dit wel prettig, omdat het iets gewoon is. Het is leuk, dat ze er weer zijn. Ik kan namelijk ook andere dingen met ze bespreken. Maar de andere medewerkers ken inmiddels ook goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Gouda Binnenstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.