Waardering van Vilente Thuiszorg gemeente Renkum - Doorwerth op 20 december 2016 interview

De afspraken verliepen uitstekend. Toen ik zo ziek was kwamen ze 's morgens kijken. Dan kwamen ze me wassen en aankleden en eten verzorgen. Ze kwamen tussen de middag om het eten klaar te maken en dikwijls tussendoor kijken hoe het met me ging. 's Avonds kwamen ze het eten verzorgen en me naar bed helpen. 's Nachts kwamen ze ook nog even kijken. Voordat ze vertrekken vragen ze of ze nog wat kunnen doen. Ze zijn allemaal zo zorgzaam. Alles is goed. Ik ben onlangs gevallen en de verpleging is zo ontzettend goed. Ze nemen contact met de huisarts op als dat nodig is. Ik heb een vast team en dat zijn hele lieverds. Krijg ik soms een inval, dan is dat ook een heel prettig iemand. Niets dan lof. Ze staan altijd klaar. Ik ben heel blij met Vilente. Ik zou ze iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente Thuiszorg gemeente Renkum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.