Waardering van Vilente Thuiszorg gemeente Renkum - Doorwerth op 20 december 2016 interview

8.8
  • Ziekte van Parkinson

Ze komen afspraken altijd na. Als er afspraken te laat zijn, dan wordt mijn vader geïnformeerd. Trouwens dit gebeurt heel weinig. Ze gaan respectvol met mijn vader om. Ze sluiten goed aan bij wat er nodig is. In de omgang zijn zij present bij mijn vader. Ze sluiten ook aan bij waarden en criteria van mijn vader. Mijn vader lijdt aan een ziekte. Hierdoor wisselt het per dag en per uur. Er is een noodzaak om altijd alert zijn. Maar dit gaat heel goed. Bijvoorbeeld bij het begeleiden van bewegingen. Maar ook bijvoorbeeld de huisarts op de hoogte te stellen. Hij krijgt zorg uit een redelijk vast team, maar de wisselingen vind ik te groot. De reden van de wisseling is meer gericht op de financiën. Er wordt meer gekeken naar het aantal kilometers dat gereden wordt i.p.v. dat er gekeken wordt naar de belangen van de patiënt. Ze doen verschrikkelijk hard hun best, maar ik vind dit een reden van zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente Thuiszorg gemeente Renkum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.