Vilente Thuiszorg gemeente Wageningen

Thuiszorg

Costerweg 75 6702 AA Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente Thuiszorg gemeente Wageningen - Wageningen op 13 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Heel af en toe waren ze te laat maar daar konden ze dan ook niks aan doen. Het was geweldig met die meiden hier, ze waren lief en aardig. Het was ook een verzetje voor mij. Ze deden alles voor mij. Ze warmde mijn eten op, waste af, ze douchte mij en droogte mij af. De handelingen die ze uitvoerden daar merkte ik aan dat ze deskundig waren. Ze maakte de wond schoon en als ze het niet vertrouwde dan belde ze de dokter op. Er waren twee medewerkers die de wond schoon mochten maken en die hadden echt wel verstand ervan. Er zat een drain in de wond en als ik zag dat er veel vuil uitkwam dan kon ik ze bellen en kwamen ze langs. Ik kon mijn vragen stellen en ze gaven altijd goed antwoord. Als ik iets niet kon dan hoefde ik het niet te doen. Ik kreeg veel vaste medewerkers en dat vond ik erg goed. Ik vond het erg fijn dat ze er waren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente Thuiszorg gemeente Wageningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.