Waardering van Vilente Thuiszorg gemeente Wageningen - Doorwerth op 19 december 2016 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is fantastisch, ze komen bijna altijd op tijd en mochten ze uitlopen dan bellen ze even. Ze zijn zo liefdevol, meelevend en ze hebben echt aandacht en tijd voor mij. Ik heb heel vaak last van wondjes en dat controleren ze elke keer weer en smeren ze goed in. Ze letten goed op deze dingen. Ze weten wat ik voel, ze begrijpen het en ze kunnen er ook over mee praten. Iets wat bijvoorbeeld de dokter heeft verteld begrijpen de medewerkers en kunnen er ook dingen over vertellen. Ik krijg vaste medewerkers en dat vind ik erg prettig. Als er iemand anders komt dan melden ze dat van tevoren en dat vind ik erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente Thuiszorg gemeente Wageningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.