Vitras Thuiszorg, Wijkteam De Bilt

Thuiszorg

Planetenbaan 1 3721 KA Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam De Bilt - Bilthoven op 11 oktober 2019

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Kanker

Mijn broer heeft tijdens zijn ziekbed, tot aan zijn overlijden thuis (ruim 1,5 jaar), kwalitatief goede zorg ontvangen door medewerkers die hun vak verstaan. De ervaren medewerkers die, naast de verpleegkundige zorg en de persoonlijke verzorging, hem op een fijne manier op meerdere vlakken hebben begeleid. Door zich goed in te leven in de persoon en de dingen waar hij tegenaan liep. In de terminale fase heeft Vitras de 24 uurs zorg uitbesteed aan derden (2 verzorgenden). Dezelfde Vitras medewerker kwam dagelijks en heeft op een fijne manier (zelfs in haar vrije tijd) de eindverantwoordelijkheid genomen.

Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam De Bilt - Bilthoven

Hartelijk dank dat u met ons deelt hoe tevreden u bent geweest in de zorg voor uw broer. Nogmaals gecondoleerd met zijn overlijden. Voor ons is het bijzonder ook in deze fase van het leven onze toegevoegde waarde te laten zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam De Bilt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.