Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Molenzoom Zuid

Thuiszorg

Het Rond 110 3995 DN Houten
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Molenzoom Zuid - Houten op 22 juli 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Knievervanging

Na een prettige, vriendelijke kennismaking met 2 dames van de Vitras Houten Molenzoom, een dag na de thuiskomst uit het ziekenhuis is ook meteen de persoonlijke zorg gestart. Drie maanden heb ik gebruik gemaakt van de hulp bij mijn persoonlijke verzorging, eerst dagelijks, de laatste maand om de dag. Ze hielden veel rekening met mijn eigen gewoontes en gebruiken en de vorderingen van zaken die ik tijdens mijn genezingsproces inmiddels zelf kon doen. De wond werd dagelijks gecontroleerd en besproken. Op aanraden van een van de dames, de huisarts te bezoeken in verband met een ander euvel, dat resulteerde onverwachts in extra wondzorg, kon dat ook meteen ingepland worden. Geweldig! Ondanks de coronatijd heb ik deze bezoekjes altijd fijn gevonden en heb ik met de meesten gezellige gesprekjes gehad, ook met de invallers/weekendhulpen.

Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Molenzoom Zuid - Houten

Hartelijk dank voor uw waardering! Fijn dat u we u goed hebben kunnen helpen in uw genezingsproces.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Molenzoom Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.