Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Molenzoom Zuid

Thuiszorg

Het Rond 110 3995 DN Houten
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Molenzoom Zuid - Houten op 24 maart 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze komen altijd op de afgesproken tijd. Als er iemand ziek is dan wordt een vervanger geregeld. Ze helpen me overal mee, nemen de tijd, luisteren naar me en ze drinken altijd een bakkie met me mee. Ze zijn hartstikke vriendelijk. Met een van de verpleegkundigen heb ik een hele goede band en zij regelt alles voor mij wat betreft de zorg. Zij houdt mij goed in de gaten. Ze houden alles digitaal bij via een tablet en dat werkt super. Er zijn hier altijd dezelfde medewerkers die hier al jaren werken. Zij weten precies wat ze moeten doen en wat mijn wensen zijn. Als er nieuwe zijn worden ze ook goed ingewerkt. Het zijn dus verschillende medewerkers maar wel in een vast team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Molenzoom Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.