Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Noord West - Houten op 27 juni 2017 interview

8.2

De medewerkers praten met mijn vrouw en ze wordt goed geholpen met de persoonlijke verzorging. Als er wat is, dan staan ze haar ter zijde. Als ze er niet uit komen, dan schakelen ze de verpleging in. Ze houden mij ook in de gaten en daar hebben ze actie op ondernomen. Dat bevalt me wel. Laatst had mijn vrouw zich gestoten en toen hebben ze de wond op haar arm verzorgd. Dit wordt genoteerd zodat andere medewerkers dit ook weten. Het is een team van vaste medewerkers die wisselen. Dat vind ik niet erg, want ze zijn allemaal even vriendelijk. Mijn vrouw is heel tevreden over de zorg, ze is heel blij dat ze geholpen wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Noord West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.