Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Noord West - Houten op 8 juni 2017 interview

Ze komen vrijwel op tijd. Het kan wel eens voorkomen dat het een half uur uitloopt. Maar verder verloopt het fantastisch. Ze moeten mijn man wakker maken en dat vindt hij niet leuk. Maar ze doen dit heel erg leuk. Bovendien vindt mijn man iedereen aardig. Ze komen alleen maar om mijn man te douchen. Dit gaat ook prima. Maar de deskundigheid is verschillend. Voor het plaatsen van een katheter komt een verpleegkundige. De verpleegkundigen zijn fantastisch. Voor het douchen komen verzorgers. Mijn man is bijvoorbeeld gevallen. We konden mijn man niet overeind krijgen. Na dit voorval is de medewerker voorzichtiger geworden. Maar mijn man heeft een heel erg wisselend team. Mijn man zegt er niks van. Dus het zal wel goed zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Houten Noord West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.