Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Batau

Thuiszorg

Zoutkamperschans 3 6 3432 TZ Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Batau - Nieuwegein op 22 maart 2016

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik zou graag in verband met mijn gezondheid op een vroeg tijdstip geholpen worden, na 12.00 uur geen knip meer waard vanwege pijn. Met de winter moeten ze bij mij altijd om half acht de deur open doen, dan valt het wel mee. Zodra het beter weer wordt moet ik nog wel eens bellen, zeker op dagen van therapie om 10.00 uur. Vind het moeilijke vragen, de één is nou eenmaal beter dan de ander. Ik zou ook voor bepaalde personen een 10 kunnen geven. Als het op zorg aankomt ben ik heel dankbaar, alleen de ochtend vroeg is belangrijk voor mij, dan is echt de energie op om 12.00 uur. Verder toch bedankt voor de goede zorgen en hartelijk bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Batau? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.