Naar de navigatie Naar de inhoud

Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum

Thuiszorg

8
.4
Adres
Zoutkamperschans 3 6 3432 TZ Nieuwegein
Telefoon
088-8543242
Locatie
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten
Er zijn 3 waarderingen
Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen
Waarderen

Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier


Deel dit profiel met anderen

20 resultaten voor je selectie:

30 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Niet zoveel verschillende mensen over de vloer ik vind dat een heel groot probleem.In de loop der tijd zijn er denk ik 25 verschillende mensen geweest.Ik heb op het punt gestaan een andere...

Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum - Nieuwegein

Hartelijk dank voor uw reactie. Vitras wil alle zorg zoveel mogelijk door eigen medewerkers leveren en voldoende goede...
7.6
Lees meer
10 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk ,deskundig, inleving van evt.problemen.zeer tevreden.

8.3
Lees meer
16 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke, meelevende en meedenkende medewerkers.

9.2
Lees meer
30 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Mijn man heeft elke dag hulp nodig bij het wassen, aan- en omkleden en de pomp af- en aansluiten. Vooral met het laatste gaat het niet altijd goed en is het bed en/of de vloer nat. De medewerker komt...

7.2
Lees meer
29 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Aan de ene kant zou ik het wel aanbevelen, maar aan de andere kant niet. Dat komt door het wisselen van de medewerkers. De verzorgers hebben een keer iets over mij besproken in een vergadering. Dat...

6.8
Lees meer
28 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De medewerkers letten goed op me. Als ze dat nodig vinden, dan bellen ze de arts. Ik heb een vaste ploeg van ongeveer twaalf mensen. In vakantieperiodes of bij ziekte komen er invallers. Dat vind ik...

8.0
Lees meer
26 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De vaste medewerkers zijn wel, goed, maar de uitzendkrachten interesseert het allemaal niet zoveel. Ze doen hun werk, maar hebben desinteresse in wat er moet gebeuren. De hoge cijfers gelden dan ook...

7.5
Lees meer
22 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Er mankeert weleens wat aan de afspraken. Ze zeggen weleens iets, maar soms komen ze het niet na. Ik vind dat ik daar niet van op aan kan. Ik vind dat ze weleens eerder mogen komen om mijn man uit...

7.0
Lees meer
20 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ze komen altijd op tijd. Soms wat later vanwege de drukte en dan bellen ze me. Dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het heel prettig dat de medewerkers goed luisteren en met aandacht naar wat ik te...

9.2
Lees meer
20 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik vind dat de afspraken niet altijd even best verlopen. De planning deugt naar mijn idee voor geen meter. De verzorgers moeten namelijk heel veel heen en weer fietsen. De verzorgers gaan heel goed...

7.5
Lees meer
19 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik had een vast team, maar dit kon niet altijd ingezet worden. Dus het team wisselde wel eens. Maar ik ben een erg meegaand mens. Dus ik had er nooit problemen mee. Ik werd namelijk vriendelijk...

7.2
Lees meer
19 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Het gaat bij mij alleen om de benen. Ik ga mij nooit zo vroeg wassen en aankleden. Dus ik heb ze gevraagd of ze wat later in de ochtend willen komen. Een wondverpleegkundige kan meer doen. De andere...

7.8
Lees meer
19 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De medewerkers wisselen. Op het moment heb ik twee vaste medewerkers. Dat vind ik prima. Ze komen altijd op tijd. Ze zijn allemaal even beleefd. Ik vind hen ook deskundig. Sommige medewerkers kunnen...

19 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ze komen altijd op een vast moment en dat vind ik heel prettig. Er is verschil in de deskundigheid. Als er echt wat aan de hand is, wordt er iemand gebeld van de hoofdverpleging. Ik vind dat wel heel...

7.8
Lees meer
16 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Als een uitzendkracht komt, dan kan het zo zijn dat die eerder voor de deur staat. Er is dan iemand uitgevallen. Kortom de planning houdt zich niet aan de afgesproken tijden. Dit maak ik met name in...

7.3
Lees meer
9 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Volgens de lijst moet de zorg verleend worden tussen negen en tien uur en meestal lukt dat wel. Doordat er veel zieke mensen zijn, werd ik vandaag pas om elf uur gewassen. Dat vond ik niet leuk....

7.7
Lees meer
6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

In het begin heb ik veel zorg nodig gehad. Ik kan me nu heel goed zelf weer redden en dat komt zeker door Vitras. Ik kan nu alles zelf weer. Ik mis de dames wel. Ik had op zich wel een vast team wat...

8.8
Lees meer
31 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik heb in het begin iedere dag intensieve zorg gehad. Ze helpen mij met wassen en aan en uitkleden. Dat wordt langzaamaan afgebouwd. Op een gegeven moment moet ik het zelf weer gaan doen, maar ik...

7.8
Lees meer
24 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik zou deze thuiszorgverlener zeker aanbevelen en dat doe ik, omdat alles zo prettig gaat. De medewerkers letten goed op ons. Letten goed op of alles goed gaat en ze weten hoe ze ons moeten helpen....

8.7
Lees meer
24 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik heb nooit problemen met deze thuiszorgverlener, ik zou ze dan ook wel willen aanbevelen. Ik vind het een mooie instelling. De medewerkers zijn prettig in de omgang. Ze zijn vriendelijk en als ze...

8.5
Lees meer
  • Klachten over uw behandeling?

  • Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

    Meld klacht