Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum - Nieuwegein op 28 juni 2017 interview

De medewerkers letten goed op me. Als ze dat nodig vinden, dan bellen ze de arts. Ik heb een vaste ploeg van ongeveer twaalf mensen. In vakantieperiodes of bij ziekte komen er invallers. Dat vind ik prima. De vaste mensen vind ik allemaal heel goed. Over sommige invallers ben ik minder tevreden. Een van hen stelde zich niet voor. Dat vind ik onpersoonlijk. Ik krijg goede aandacht van de medewerkers en de meeste hebben gevoel voor humor. Dat vind ik heel prettig. Ze denken met me mee. Toen de pleisters op waren, hebben ze een alternatief gevonden en gelijk nieuwe pleisters besteld. Ik ben gewoon ontzettend tevreden over deze organisatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.