Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum

Thuiszorg

Zoutkamperschans 3 6 3432 TZ Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum - Nieuwegein op 6 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

In het begin heb ik veel zorg nodig gehad. Ik kan me nu heel goed zelf weer redden en dat komt zeker door Vitras. Ik kan nu alles zelf weer. Ik mis de dames wel. Ik had op zich wel een vast team wat elke dag bij mij kwam. Ze waren ook altijd alert op mijn gezondheid en er werd altijd gevraagd hoe het met me ging en als ze weg gingen werd er altijd gevraagd, kan ik nog wat doen voor u. De meeste medewerkers hadden verstand van zaken. Ze waren vriendelijk en heel beleefd. Op de computer kon ik altijd zien wie er kwam en hoe laat. Ze belden altijd als ze eerder of later kwamen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.