Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum

Thuiszorg

Zoutkamperschans 3 6 3432 TZ Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum - Nieuwegein op 30 augustus 2019

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Niet zoveel verschillende mensen over de vloer ik vind dat een heel groot probleem.In de loop der tijd zijn er denk ik 25 verschillende mensen geweest.Ik heb op het punt gestaan een andere zorgverlener te nemen.

Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum - Nieuwegein

Hartelijk dank voor uw reactie. Vitras wil alle zorg zoveel mogelijk door eigen medewerkers leveren en voldoende goede medewerkers in dienst nemen om dit te kunnen borgen. Op deze wijze kan zij de juiste deskundigheid voor de zorg bieden en een goede, volwaardige cliëntrelatie verkrijgen. Op dit moment kampt de hele sector met een krapteprobleem op het gebied van goed opgeleid personeel. Ondanks onze grote aandacht voor werving en selectie is het soms toch nodig een tijdelijke en andere medewerker in te zetten. Wij nemen uw reactie serieus en blijven openstaan voor feedback.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.