Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum - Nieuwegein op 9 juni 2017 interview

7.7

Volgens de lijst moet de zorg verleend worden tussen negen en tien uur en meestal lukt dat wel. Doordat er veel zieke mensen zijn, werd ik vandaag pas om elf uur gewassen. Dat vond ik niet leuk. Eigenlijk vind ik dat ze even hadden moeten bellen om mij te informeren. Het contact met de medewerkers gaat vanzelf. Het voelt heel prettig. Ik krijg de zorg van wisselende medewerkers en dat vind ik niet zo erg, omdat ik al blij ben dat ik geholpen word. De medewerkers vind ik alert, want ze vragen altijd hoe het met mij gaat. Als er ook maar iets bijzonders is, dan noteren ze dat in mijn dossier. Ik vind ze deskundig. Ik merk dat aan hoe ze hun werk doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Nieuwegein Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.