Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Rhenen Elst - Rhenen op 9 juni 2017 interview

De medewerkers wisselen. Ik vraag vooraf wie er komt. Dit krijg ik dan te horen. Maar ik vind het wel fijn om wisselende medewerkers te krijgen. Ik heb dan wisselende gesprekken. Bovendien gaan de medewerkers prima met mij om. Ik heb wonden vanwege mijn aandoening. Hierdoor moeten de wonden regelmatig verschoond worden. Dit doen ze fantastisch. Ze nemen ook iedere keer de juiste verband voor mij mee. Ik slaap wel eens uit. Ze kunnen gewoon binnenkomen. Ze hebben dan de koffie voor mij gezet en het brood en mijn medicijn klaar gelegd, als ik beneden kom. Vervolgens drinken we een bakje koffie samen. Daarnaast zijn ze alert. Ze merken op wat ik niet mag en wat ik wel mag. Als ik mij niet lekker voel, dan bellen ze de dokter voor mij op.

Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Rhenen Elst - Rhenen

Hartelijk dank voor uw mooie waardering!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Rhenen Elst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.