Vitras Thuiszorg, Wijkteam Rhenen Elst

Thuiszorg

Nieuwe Veenendaalseweg 53 3911 MG Rhenen
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Rhenen Elst - Rhenen op 8 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik had met ze afgesproken dat ze op een bepaalde tijdstip zouden komen, omdat ik ergens naartoe moest. Prompt was ze te laat. Toen ze eenmaal hier was, heeft ze alles in werking gesteld, zodat ik zo snel mogelijk beneden stond. Ze passen zich helemaal aan mij aan. Ze doen bijvoorbeeld een suggestie om nieuwe kleren aan te doen. Kortom ze zijn heel attent. Maar ik ben totaal afhankelijk van ze. Dit vind ik toch moeilijk. Maar we zeggen alles tegen elkaar over en weer. We zijn heel open naar elkaar. We zeggen ook alles zonder dat we kwaad worden. Ik ben bijvoorbeeld incontinent. Ze weten dan precies wat ze moeten doen en welke materialen ze moeten gebruiken. Bovendien houden ze mij in de gaten. Ik ben eigenlijk iemand die nooit de huisarts belt. Vervolgens als het nodig, dan bellen zij de huisarts. Ik heb altijd een vast stel aan medewerkers. Ik ken ze ook allemaal. Maar de één ligt mij beter dan de ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Rhenen Elst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.