Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum Oost

Thuiszorg

Nijverheidslaan 3 T 3903 AL Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

61 resultaten voor je selectie:

29 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het was wegens de vakantie dat we verschillende zorgverleners kregen. Maar dat werkte goed. Maar de rest een dikke pluim. Bravo

9.8
15 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede verzorging, fijn contact met medewerkers!

Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum Oost - Veenendaal

Hartelijk dank voor deze prachtige waardering!
10 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Als je zelf ook aardig bent gaat de rest vanzelf.

Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Noord/Noord-Oost - Veenendaal

9.6
13 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden over hoe ik verzorgd word en ze zijn allemaal heel erg lief.

Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Fijn dat u zich prettig voelde bij de zorg en vriendelijkheid van onze medewerkers.
12 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind het erg waardevol dat mij de zorg geboden word die ik nodig heb.

9.3
23 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden omdat de zorgverlening voldoet aan mijn wensen en wat ik nodig heb.

8.8
18 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg die geboden wordt, wordt uitgevoerd door competent, uitermate vriendelijk, meedenkend, liefdevol en meelevend zorgpersoneel. In het dossier via Caren zorgt wordt alle uitgevoerde hulp...

20 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

vanaf 3 april 2017 tot 11 januari 2021( datum overlijden van mijn vrouw ) ervaring met de verpleging van mijn vrouw. 7 dagen in de week werd zij elke dag in de morgen en in de avond verpleegd. De...

Hartelijk dank dat u met ons deelt hoe tevreden u bent geweest in de zorg voor uw vrouw. Nogmaals gecondoleerd met haar...
13 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt naar vermogen rekening gehouden met soms afwijkende wensen en tijden; waarvoor hulde. Het team is heel goed op elkaar ingespeeld en ondersteunen elkaar optimaal. Daarnaast wordt er ook veel...

Bedankt voor uw mooie waardering. Het doet ons goed dat u tevreden bent over onze vriendelijkheid en professionaliteit.
13 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Heel tevreden. Ik ben goed verzorgd. Het team benadert mij netjes en deskundig.

Hartelijk dank voor uw waardering! Fijn dat u tevreden bent over de deskundigheid en verzorging.
11 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vrolijke meiden en altijd op tijd

8.6
26 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg die ik krijg is uitstekend. Er word altijd rekening gehouden met mijn persoonlijk wensen en hier word de zorg op aangepast.

17 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Omdat ik gewoon zeer tevreden ben, ze zijn allemaal erg vriendelijk.

9 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Tevreden Betrouwbaar aanpassen bij vernieuwing of veranderen van de A D L en wond verzorging. Wel wennen als er een ander komt dan degene die gewend ben. Soms komen ze later wat ik niet fijn vind. In...

8.4
5 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ze zijn altijd er vriendelijk en attent voelde me echt thuis met ze.

2 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ze zijn allemaal heel erg aardig!

22 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden omdat de dames ook veel aandacht voor mij hebben en dat ik mijn hart altijd bij hun mag luchten.

10 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben uitermate te vreden over het team van Vitras Centrum Oost. Wat een geweldige mensen die de dagverpleging voor mijn echtgenote verzorgde. Maar vooral de wijk verpleegkundigen Esther en Hanneke...

9.9
21 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind ze allemaal erg aardig.