Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum West

Thuiszorg

Nijverheidslaan 3 T 3903 AL Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum West - Veenendaal op 22 maart 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Dementie

De verpleeghulp komt altijd de afspraken na. Wij hebben plezierig contact en niet alleen als er iets is met mijn moeder. Ik vind dat ze hier goed kijken waar behoefte aan is. Als er iets niet goed gaat reageren ze daar adequaat op. Laatst hadden zij zelf het vermoeden dat mijn moeder een medisch probleem had. Ze hebben zelf alles in werking gezet om dit te onderzoeken en te bevestigen. Ze letten goed op de stemming van mijn moeder. Voorheen kreeg mijn moeder zorg van een vast team en tegenwoordig zit daar wat meer wisseling in. Ik zou fijner vinden als zij zorg krijgt van een vast team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.