Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum West

Thuiszorg

Nijverheidslaan 3 T 3903 AL Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum West - Veenendaal op 22 maart 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Heupvervanging

Iedere morgen wordt mijn moeder netjes gewassen en aangekleed. En ze kammen haar haren. Als ze vijf minuten over hebben dan blijven ze ook nog even praten. Als mijn moeder problemen heeft, zoals bijvoorbeeld pijn in haar voeten door bepaalde schoenen, dan lossen ze dat op. Ze zijn alert en als er iets is dan melden ze dat bij ons of ze schakelen een huisarts in. Afspraken verlopen prima en perfect. Meestal krijgt mijn moeder zorg van een vast team. De medewerkers van dat team wisselen per dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal Centrum West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.