Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal West - Veenendaal op 9 juni 2017 interview

De zorg wordt verleend door vaste medewerkers. Dat vind ik goed, want het voelt vertrouwd voor mij en bovendien kan niet iedere medewerker de zorg verlenen die ik nodig heb. De medewerkers vind ik alert. Het is wel eens gebeurt dat ik een zwelling had. Daar werd veel aandacht aan besteed. De omgang met de medewerkers vind ik prettig. Ik vind ze heel hulpvaardig en het is gemakkelijk om men hun contact te maken. Ik vind ze deskundig. Dat merk ik als er problemen zijn, dan lossen ze dat goed op. De medewerkers komen netjes op tijd en mocht het uitlopen, dan bellen ze even. Dat vind ik netjes. De zorg verloopt op een manier zo als ik het prettig vind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Veenendaal West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.