Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist Centrum

Thuiszorg

Bergweg 1 3701 JJ Zeist
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist Centrum - Zeist op 22 maart 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Hartfalen

De medewerker van Vitras komt altijd pecies op tijd. Ze is kundig. Ze weet rustig duidelijk te maken wat er aan de hand is. Mijn vrouw heeft een kort geheugen. Ze is haar geheugen snel kwijt en weet nergens meer van. Ik vind het prima hoe ze dat met haar bespreken. Ze weten het precies kalm en rustig te brengen, zodat het wel duidelijk is. Men heeft mij erop gewezen, dat de partner van iemand met haar aandoening altijd de pineut is. Ik heb geleerd om niet in discussie met haar te treden. Terug te trekken en er niet meer op terugkomen. Mijn vrouw heeft een vaste verpleegkundige. Ik vind dit beter dan wisselend, anders raken de patiënten alleen maar in de war.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.