8.1

Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West

Thuiszorg

Adres Bergweg 1
3701 JJ Zeist
Telefoon 088-8543213
Locatie Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 21 waarderingen
Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen

  • 9.3

    13 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

    In de periode dat mijn moeder ernstig ziek was de verzorging echt top. Veel aandacht voor mijn moeder maar ook voor ons als familieleden. Na haar overlijden moest er meteen zorg voor mijn vader...

    Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West - Zeist

    Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Nogmaals gecondoleerd met het overlijden van uw moeder. Voor uw vader zijn we er graag.

  • 8.0

    6 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

    Vakkundig, sociaal personeel. Komen afspraken na. Merken veranderingen op, en grijpen bij noodzaak direct in. Hebben een luisteren oor.

  • 7.5

    28 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De verzorgers die mij geholpen hebben vind ik top, maar de organisatie vond ik ongeregeld. Ik wou rond tien uur geholpen worden in verband met een andere afspraak. Dat zou geregeld worden, maar de...

    Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West - Zeist

    Hartelijk dank voor uw reactie. Vitras wil alle zorg zoveel mogelijk door eigen medewerkers leveren en voldoende goede...

  • 7.2

    28 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Het wisselt heel erg van medewerkers. De meeste ken ik inmiddels wel. Gister had ik een nieuwe dame. Ze komen 2 keer per dag bij mij. Het gaat goed. Ik ben tevreden over hoe het gaat.

  • 8.7

    26 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik heb vaste medewerkers. Zij weten van mijn situatie af. Ik hoef niet het het hele verhaal opnieuw te vertellen. Ik ben gewoon vertrouwd met de medewerkers. Afspraak is afspraak bij ze. De...

  • 7.3

    26 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De omgang met de medewerkers gaat over het algemeen goed. Er zijn super aardige mensen bij. De een is bijdehanter dan de ander. De zorg die ik krijg is goed. Ik mis in de organisatie echter een...

  • 8.8

    26 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik heb meestal vaste medewerkers. Ik wen namelijk aan de mensen. De mensen kennen mij. Ze kennen je pro's en contra's. Kortom dit creëert een hele goede sfeer. Ik stel het erg op prijs, dat ze mij...

  • 8.0

    23 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Het enige nadeel vind ik de financiële administratie. Ik weet niet welke persoon ik moet hebben om dit goed te krijgen. Ze helpen me elke avond met de steunkousen uittrekken. De medewerkers hebben...

  • 8.0

    23 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Als ik vroeg weg moet, dan komen ze eerder. Dat vind ik wel goed gaan. Ik vind dat de medewerkers vriendelijk en deskundig zijn. Ik heb bepaalde lichamelijke problemen en die moeten ze goed...

  • 8.3

    22 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ze zijn heel attent. Ze verzorgen mij goed en we maken een praatje. Ze hebben niet altijd tijd voor een praatje en daar moet ik rekening mee houden. Ze zeggen het niet, maar ik voel dat aan. Ze...

  • 8.8

    22 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Momenteel gaan de afspraken prima. In het verleden is het weleens anders gegaan. Dat kwam doordat er veel wisselende verzorgers kwamen. Mijn man werd daar nerveus van. Nu is het meestal één...

  • 7.5

    20 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De medewerkers wisselen. Maar het is niet anders. In de situatie van mijn vader zijn vaste mensen wel heel fijn. Hij heeft namelijk een aandoening, waarbij vastigheid zijn houvast is. Ze gaan op zich...

  • 16 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Mijn ervaringen zijn uitstekend met de zorg. Toen ik vanuit het ziekenhuis kwam, werd ik dagelijks verzorgd. Het hangt nu van de situatie af wanneer ze komen. Dat overleg ik met de...

  • 7.0

    15 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Elke dag komt er een medewerker voor het wassen en aankleden. Dat bevalt over het algemeen goed, maar er zijn altijd verbeterpunten. Zoals het lang wachten op het erbij halen van een deskundige en...

    Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West - Zeist

    Hartelijk dank voor uw waardering. Er is veel ervaring in het team rondom wondzorg, we betreuren het daarom des te meer dat u...

  • 7.8

    12 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Op het ogenblik heb ik een vast team. Ze kennen mij van binnen en van buiten. Ook benaderen de medewerkers mij best wel goed. De één zal een lolletjes en een babbeltje met mij maken. Maar de ander...

  • 8.5

    12 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik vind het tijdsbestek te groot, ze kunnen namelijk tussen 09:00 en 12:00 komen en ik zit dus de hele ochtend te wachten totdat ze er zijn. De medewerkers doen wat ik vraag en ze zijn effectief. De...

    Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West - Zeist

    Hartelijk dank voor uw reactie. Uw opmerkingen over het tijdsbestek en uw ervaringen over de jongere en ouderen medewerkers...

  • 8.2

    12 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik vind dat de medewerkers goed met mijn vrouw omgaan, want ze schenken aandacht aan haar en haar ziektebeeld. Zo ondersteunen ze haar bij het lopen. Ze zijn bereidwillig en vriendelijk. Daar ben ik...

  • 7.3

    1 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik heb een systeem waarin ik kan kijken wie er komt, maar dat wordt gedurig aangepast. Laatst stond er een invalkracht na 23:00 voor de deur en dat vond ik wel erg vervelend. Ik zou het prettig...

    Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West - Zeist

    Hartelijk dank voor uw waardering. Wij hebben uw opmerking over de zorg door een mannelijke medewerker besproken met het team. We...

  • 31 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik krijg veelal vaste medewerkers. Ze gaan prima met me om, met respect. Ze kijken hoe de situatie is, de ene keer ben ik beter dan de andere keer. Ze letten inderdaad goed op. Ze zijn allemaal...

    Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West - Zeist

    Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Fijn om te lezen dat u tevreden bent en dat u verbetering ziet. We zullen ons best...

  • 6.7

    29 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De afspraken lopen niet goed. Elke dag word ik geholpen met wassen/douchen, maar de medewerker komt vaak te laat. Als ik er wat van zeg, dan gaat het even goed en dan komen ze weer veel later. We...

    Reactie van/namens Thuiszorg Vitras Thuiszorg, Wijkteam Zeist West - Zeist

    Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u genoeg aandacht ervaart. Inmiddels is uw opmerkingen over de planning...

Partners van ZorgkaartNederland