Vivent Gespecialiseerde Thuiszorgbegeleiding (GTB)

Thuiszorg

Postbus 1700 5200 BT 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Vivent Thuiszorg

Waardering van Vivent Gespecialiseerde Thuiszorgbegeleiding (GTB) - 's-Hertogenbosch op 21 oktober 2016

Herkennen veranderingen

Vast team

Neurologische aandoeningen

Mijn ervaringen zijn prima met mijn GTB begeleiding, ik heb sinds ik begeleiding heb mijn regie weer terug gevonden over mijn leven. Al weet ik dat ik daar altijd begeleiding bij nodig blijf houden. Mijn begeleidster weet mij te motiveren en af te remmen indien nodig. Soms maakt ze met mij keuzes die ik moeilijk vind maar achteraf heeft ze wel meestal gelijk.Ik vind het fijn dat ze een goed beroepsmatig contact met met mijn contactpersonen in mijn familie heeft zodat we met allen samen de juiste keuzes in mijn leven kunnen maken. Zodat ik zelfstandig kan blijven wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Gespecialiseerde Thuiszorgbegeleiding (GTB)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.