Waardering van Vivent Thuiszorgteam Clockenweerde - Rosmalen op 8 juni 2017 interview

8.2

De omgang met de medewerkers vind ik zeer goed. Ze hebben genoeg aandacht voor mij. Ze maken bijvoorbeeld regelmatig een praatje met mij. Ze helpen mij met mijn medicijnen, bij het aankleden en het douchen. Ik vind de medewerkers deskundig, omdat ze de dingen doen die ze moeten doen. Ze vergeten nooit iets. Ik vind ze alert. Ze zien direct aan mij als ik mij niet goed voel of als er iets is. Ik kan dit voor hen niet verbergen. De zorg wordt verleend door een vast team van medewerkers. Dat vind ik prettig, omdat ik aan deze mensen gewend ben. Vooral bij het douchen vind ik het gewoon prettig dat er een bekende komt en geen vreemde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Clockenweerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.