Waardering van Vivent Thuiszorgteam Clockenweerde - Rosmalen op 28 juni 2017 interview

8.8

De verzorgers gaan hartstikke goed met mij om. Ik heb nooit moeite met ze gehad. Ik kan over allerlei zaken met ze praten. Door de vragen die ik aan ze kan stellen, merk ik dat ze verstand van zaken hebben. Ze letten hartstikke goed op mijn gezondheid. Ik merk dat aan hoe ze met mij omgaan. Ze zijn overal in geïnteresseerd. Ik heb hier een logboek waarin ze iedere dag wat noteren. Ze noteren het bijvoorbeeld als ze mij medicatie geven of als ik mij niet goed voel. Op dit moment wisselen de verzorgers veel vanwege ziekte en vakantie, maar normaal gesproken heb ik wel altijd dezelfde. Ik kan met alle verzorgers goed opschieten. De afspraken gaan altijd goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Clockenweerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.