Waardering van Vivent Thuiszorgteam Den Dungen - Rosmalen op 21 februari 2017 interview

6.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken wat tijd betrof, werden dikwijls niet nagekomen. Ook was ik niet tevreden over de deskundigheid en de alertheid van de medewerkers. Sommige, de jongere medewerkers, wisten niet hoe ze mij moesten behandelen. De oudere medewerkers waren dus meer alert en deskundiger dan de jongere medewerkers. Ik denk dat dat met ervaring te maken heeft. Ik had ook niet zo'n vast team om mij heen, er kwamen vaak voor mij, vreemde mensen bij mij. Het nadeel was dat ik dan iedere keer alles overnieuw moest uitleggen, hoe ze mij moesten helpen en waar alles stond. Ik had er van alles tussen wat medewerkers betrof, sommige waren vriendelijk en sommige niet. Maar in dit geval lag dat niet aan de leeftijd en of ervaring zoals bij de alertheid en deskundigheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Den Dungen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.