Waardering van Vivent Thuiszorgteam Den Dungen - Rosmalen op 22 februari 2017 interview

8.2
  • Ziekte van Alzheimer

Wat de afspraken betreft, houden ze ook rekening met mij. Ze komen dus niet heel vroeg. Ze zijn heel persoonlijk. Ze maken een geintje met mijn man. Hij vindt dit prettig en lacht dan altijd. Ze benaderen mijn man als mens. Ze laten mijn man ook in zijn waarden. Ze signaleren dingen ook heel goed. Ze zien bijvoorbeeld met douchen, dat de nagels weer gewassen moeten worden. Ze signaleren plekken op zijn huid. Ze nemen even contact met de huisarts. Vervolgens plegen ze dan even overleg met de huisarts. Mijn man heeft vaste medewerkers. Ik vind dit prima. Verschillende medewerkers brengen te veel onrust teweeg bij mijn man.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Den Dungen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.