Vivent Thuiszorgteam Den Bosch Centrum

Thuiszorg

Vliertwijksestraat 369 5244 NJ Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Vivent Thuiszorg

Waardering van Vivent Thuiszorgteam Den Bosch Centrum - Rosmalen op 6 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze zijn altijd op tijd. Ze houden rekening met mijn moeder. Bovendien houden ze ook rekening met mij. Als ik vraag of ze iets vroeger of later willen komen, dan komt dat voor elkaar. Ze staan mij altijd goed te woord. Bovendien lossen ze het altijd voor mijn moeder op. Ze zijn altijd heel leuk tegen mijn moeder. Mijn moeder zit de hele dag. Hierbij letten ze op plekjes. Vervolgens wordt hier goed naar gekeken. Ze hebben voldoende vakkennis. Ze weten precies te vertellen wat voor materiaal en hulpmiddelen beschikbaar zijn. Vervolgens adviseren ze mij hier goed in. Ook nemen ze hier de tijd voor. Mijn moeder heeft allemaal wisselende medewerkers. Maar hier is niks op aan te merken, omdat iedereen even goed is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Den Bosch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.