Waardering van Vivent Thuiszorgteam Haaren - Rosmalen op 22 februari 2017 interview

9.3

Doordeweeks komen ze op tijd. In het weekend komen ze ook wel op tijd. Maar ze geven vrijdag aan hoe laat ze komen en wie er komen. De medewerkers gaan heel goed met mij om. Ze komen in de ochtend binnen en groeten mij vriendelijk. Kortom ze zijn heel vriendelijk tegen mij. Ze passen zich aan aan mij. Ik ben niet mobiel. Dit weten de medewerkers. Ze zeggen regelmatig tegen mij, dat ik het rustig aan moet doen. Ik hoef niet te haasten. Ze weten heel goed, wat ze doen. Als ik iets bijzonders heb of er moet iets gebeuren. Vervolgens kunnen ze dat, dan voor mij oplossen. Ik moet dit of dat doen. Indien nodig nemen ze contact op met mijn huisarts. Als ze zien, dat ik ziek ben. Vervolgens vragen ze aan mij, wat ik heb. Er wordt hier dan actie op ondernomen. Ik heb vaste medewerkers. Ik vind dit heel fijn. Bij een vreemde moet ik namelijk iedere keer alles opnieuw uitleggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Haaren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.