Waardering van Vivent Thuiszorgteam Orthen Hambaken - Rosmalen op 21 februari 2017 interview

7.2

Ik heb last van evenwichtsstoornis, daarom heb ik hulp nodig bij het douchen en het aankleden. Ik vind het heel fijn dat ik die hulp krijg. Ik word ook 1 keer in de 2 maanden gespoten en dat wordt heel deskundig gedaan. Er wordt rekening gehouden met de afspraken die ik heb in verband met het weggaan en met het uitslapen. De omgang met de medewerkers is verschillend, ik krijg weleens invallers en dan moet ik alles weer uitleggen. Ze kijken dan niet in de mappen of in de telefoon waar alle gegevens in staan. Ze letten goed op me, als ik last krijg van mijn evenwicht na het douchen, dan helpen ze me goed. Ik heb een wond en die wordt goed in de gaten gehouden. Er komen regelmatige andere medewerkers, ik heb niet echt een vast team wat bij me komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Orthen Hambaken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.