Waardering van Vivent Thuiszorgteam Schijndel Noord - Rosmalen op 9 juni 2017 interview

6.8

Er zijn twee medewerkers die aangeven hoe laat ik naar bed moet. Ik vind dit te betuttelend. Ze zijn mijn moeder niet. Maar de medewerkers passen zich wel aan aan mijn leven. Ik ben bijvoorbeeld een nachtmens. Hier proberen ze dan rekening mee te houden. Ik word bijvoorbeeld later gedoucht. Ze pakken dingen aan die voor mij belangrijk zijn. Ik heb een aandoening gehad. Hiervoor ben ik naar de huisarts geweest. Zij houden dit vervolgens goed in de gaten. Ook als bepaalde medicijnen te laat besteld zijn, dan ondernemen zij direct actie. De medewerkers wisselen wel regelmatig. Ik had zelfs een zzp-er die mij kwam douchen. Ik vond dit wel irritant. Ik ben dat niet gewend. Vervolgens krijg ik een wildvreemde. De afspraken komen ze wel na. Maar er kan altijd iets tussenkomen. Ze komen dan iets later. Maar ik vind dat niet erg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Schijndel Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.