Waardering van Vivent Thuiszorgteam Schijndel Zuid - Rosmalen op 21 februari 2017 interview

7.8
  • Heupvervanging

De zorg bestaat uit het zwachtelen van mijn benen. Vlak na de operatie hebben ze mij ook geholpen met douchen/ wassen. Soms moet ik wachten tot de medewerkers komen en dat vind ik niet fijn. Als er nieuwe patiënten bijkomen, gaan die voor. Daar ben ik het niet mee eens. De medewerkers doen hun werk en tijdens het werk wordt wat gepraat. De medewerkers doen hun best, maar ik ben blij dat ik veel dingen weer zelf kan. De deskundigheid vind ik wisselend. Ik had afgelopen week bijvoorbeeld iemand die niet kon zwachtelen. In het begin had ik veel wisselende medewerkers en dat vond ik niet fijn. Iedere keer een ander vind ik gewoon niet leuk. Later werd het beter en was de zorg wat meer vast.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Schijndel Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.