Waardering van Vivent Thuiszorgteam Schijndel Zuid - Rosmalen op 22 februari 2017 interview

Ze zijn hun afspraken nagekomen. Ook komen ze op tijd. Ik hoor van mijn moeder, dat ze iedereen aardig vindt. Ze proberen tijd te maken om een praatje met haar te maken. Hebben ze geen tijd, dan maken ze de afspraak om de volgende keer een praatje te maken. Ik had het verzoek, dat ze met haar gingen douchen. Vervolgens gaven ze aan dit te gaan proberen. Ze hebben het zo gedaan, dat ze mijn moeder in haar waarde hebben gelaten. Het gevolg is, dat mijn moeder zichzelf weer is gaan douchen. De leidinggevende vind ik zeer deskundig. Zij kan goed inschatten wat mijn moeder nodig heeft, zodat haar dag soepeler verloopt. Ze doen het zelfs zo, dat mijn moeder het niet in de gaten heeft. De communicatie met mij daarover, vind ik ook heel goed. Kortom er wordt ook met mij overlegd. Ze signaleren dagelijks haar bijzonderheden. Uit het rapport blijkt duidelijk, waar haar zwakke en goed plekken zijn. Dit geven ze ook onderling aan elkaar door. Er komen wel verschillende mensen. Maar ze komen vaker op een dag. Een aantal mensen ziet ze dan regelmatig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Schijndel Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.