Waardering van Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West - Rosmalen op 22 februari 2017 interview

9.2

De medewerkers helpen mij met het verzorging van wonden en ook bij het douchen. De medewerkers komen redelijk op tijd en dat vind ik prima. Ik vind ze geweldig. Ze staan voor 200% achter ons. Ik vind ze altijd vriendelijk en ze luisteren goed naar mij. Ze nemen de tijd. De medewerkers vind ik deskundig. Ze verzorgen mijn wond goed. Verder kunnen ze altijd communiceren met het ziekenhuis als ze het niet vertrouwen. De medewerkers vind ik alert. Toen ik een longontsteking had, heeft de medewerker de huisartsenpost gebeld. Meestal krijg ik de zorg van dezelfde medewerkers en dat vind ik fijn, want ik heb ze allemaal leren kennen in de loop van de tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.