Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West

Thuiszorg

Vliertwijksestraat 369 5244 NJ Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Vivent Thuiszorg

Waardering van Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West - Rosmalen op 25 oktober 2016

Herkennen veranderingen

Vast team

Infectieziekten

De verpeergkundigen doet meer dan mijn been verzorgen en zwachtelen,nl. ze heeft een luisterend oor en ze werkt altijd in overleg met mij en weet precies hoe ver ze kan gaan en roept er een deskundige bij als ze het niet vertrouwd en tot op heden steeds op het juiste moment.. Noem het ervaring, maar zeker ook kennis van zaken. Kan het heel goed met haar [maar ook andere] vinden. Had haar ooit eerder en was blij dat ze nog bij Vivent werkte. Op dit moment komt het zonnetje in huis nog 2 x per week. Koester ze allen want dit zijn geen banen in mijn ogen maar roepingen. Fijn dat ik ook jeugd hier binnen heb gehad. De toekomst!  ook mijn man was en is erg tevreden bij de hulp welke hij heeft gehad bij zijn lichamelijke verzorging ,de uitleg was zodanig dat hij het nu zelf kan . dank Wijkzuster !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.