Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West

Thuiszorg

Vliertwijksestraat 369 5244 NJ Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Vivent Thuiszorg

Waardering van Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West - Rosmalen op 6 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Meestal komen de medewerkers om dezelfde tijd om mijn vrouw te douchen, wassen en aan te kleden. De meeste medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Je bent gewend aan de vaste medewerkers en als er "vreemde" medewerkers komen vind mijn vrouw dat niet leuk. De vaste medewerkers zijn heel alert, zij zien ook als mijn vrouw zich niet lekker voelt. Veranderingen en dokter bezoek wordt in de map of in de laptop gezet. Zeker de vaste medewerkers hebben verstand van zaken. Mijn vrouw vindt het fijn dat ze deze zorg krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam St Michielsgestel West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.