Waardering van Vivent Thuiszorgteam Vlijmen Haarsteeg - Rosmalen op 9 juni 2017 interview

8.5

Ik had een redelijk vast team, dat onderling wisselde. Ik kon precies een week van tevoren zien wie er kwam en hoe laat ze kwam. Dit werd goed nagekomen. Mocht er iets zijn, dan werd dat ook doorgegeven. Maar de handelwijze naar mij toe was verschillend. De één was deskundiger, dan de ander. Ik had een open wond. De één had er meer verstand van en meer ervaring mee, dan de ander. Daarnaast gingen de medewerkers correct met mij om. Als ik een verzoek had voor de volgende dag. Bijvoorbeeld dat ze vroeger of later konden komen, dan werd hier rekening mee gehouden. Als er vuiligheid in de wond zat, dan werd dat gemeld. Was dit minder, dan werd dat ook in de dagelijkse rapportage gemeld. Kortom ze hielden elkaar hiermee op de hoogte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Vlijmen Haarsteeg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.