Waardering van Vivent Thuiszorgteam Vlijmen Haarsteeg - Rosmalen op 8 juni 2017 interview

8.5

Mijn man en ik zijn uitermate tevreden over de thuiszorg die hij krijgt. We hoeven maar te bellen, of ze komen al. Het systeem werkt uitstekend, want de medewerkers komen alle afspraken na. Ze zijn echt heel stipt. Ze kijken en vragen regelmatig naar de wondjes van mijn man. Iedere week komt er een wondverpleegkundige. Ze houden mij ook in de gaten en vragen hoe het met me gaat. Er is een vaste ploeg van zes mensen, die geregeld bij ons komen. Dat is prima, want ik vind het wel leuk als er af en toe andere mensen komen. Ze proberen ook nieuwe dingen uit als er iets niet helpt, bijvoorbeeld kousen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Thuiszorgteam Vlijmen Haarsteeg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.