Vivent verpleegkundige thuiszorg technologie team (VTT) - 's-Hertogenbosch

Thuiszorg

Postbus 1700 5200 BT 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Vivent Thuiszorg

Waardering van Vivent verpleegkundige thuiszorg technologie team (VTT) - 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 7 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De afspraken zijn perfect georganiseerd. Ze zijn altijd bereikbaar. Bovendien komen ze altijd op tijd. De medewerkers zijn zeer belangstellend. Ook zijn het altijd dezelfde mensen. De medewerkers zijn daar namelijk lang in dienst. Ze passen zich grotendeels aan mij aan. Ik krijg een infuus. Dit moet toch deskundig aangebracht worden. Maar het gaat prima, terwijl dit niet altijd even gemakkelijk is. Normaal zou dit in het ziekenhuis moeten gebeuren, maar door Vivent kan ik thuis blijven. Ik vind dit een mooie vooruitgang. Op de eerste plaats maken ze notities. Op de tweede plaats ken ik de mensen, omdat ze hier zo lang komen. Ik raak in gesprek met ze, waardoor zaken aan de orde komen. Ze weten heel specifiek, wat ik mankeer. Dit is al een heel groot voordeel. De medewerkers wisselen. Maar ik vind dit prima. Verschillende inzichten leiden ook tot resultaat. Ik vind het dan prettig, dat het andere mensen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent verpleegkundige thuiszorg technologie team (VTT) - 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.